Introduzione di u Scambiatore di Calore à Aletta di Piastre
U scambiatore di calore di piastra d'aluminiu hè generalmente cumpostu di partizioni, alette, sigilli è deflettori. Fins, deflectors è sigilli sò posti trà dui partizioni adiacenti per furmà un interlayer, chì hè chjamatu canale. Tali interlayers sò accatastati secondu diversi metudi fluidi è brazed in un sanu per furmà un fasciu di piastra. U fasciu di piattu hè un piattu. U core di u scambiatore di calore fin. U scambiatore di calore di l'aletta di piastra hè statu largamente utilizatu in l'industria petrolifera, chimica, di trasfurmazioni di gas naturale è altre industrie.
Caratteristiche di u Scambiatore di Calore à Fini à Piastre
(1) L'efficienza di trasferimentu di calore hè alta. A causa di a disturbazione di l'alette à u fluidu, a capa di cunfini hè continuamente rottu, perchè hà un grande coefficient di trasferimentu di calore; à u stessu tempu, perchè u separatore è l'alette sò assai magre è anu una alta conductività termale, u Scambiatore di calore di l'aletta di piastra pò ottene una alta efficienza.
(2) Compact, postu chì u scambiatore di calore di l'aletta di piastra hà una superficia secundaria estesa, a so superficia specifica pò ghjunghje à 1000㎡/m3.
(3) Ligeru, perchè hè compactu è soprattuttu fattu di lega d'aluminiu, è avà l'azzaru, u ramu, i materiali compositi, etc.
(4) Forte adattabilità, u scambiatore di calore di l'aletta di piastra pò esse appiicata à: u scambiu di calore trà diversi fluidi è u calore di cambiamentu di fase cù u cambiamentu di u statu cullettivu. Attraversu l'arrangiamentu è a cumminazione di i canali di flussu, pò adattà à e diverse cundizioni di scambiu di calore cum'è u flussu di u flussu, u flussu trasversale, u flussu multi-stream, è u flussu multi-pass. I bisogni di u scambiu di calore di l'equipaggiu di grande scala ponu esse scontri cù a cumminazione di serie, parallele è serie-paralleli cunnessione trà unità. In l'industria, pò esse finalizatu è pruduciutu in massa per riduce i costi, è l'intercambiabilità pò esse allargata attraversu combinazioni di blocchi di costruzione.
(5) U prucessu di fabricazione di scambiatori di calore di piastra hà esigenze strette è prucessu cumplessu.
U principiu di funziunamentu di u scambiatore di calore à piastra
Da u principiu di funziunamentu di u scambiatore di calore di l'aletta di piastra, u scambiatore di calore di l'aletta di a piastra appartene ancu à u scambiu di calore di a parete di partizione. A so caratteristica principale hè chì u scambiatore di calore di l'aletta di a piastra hà una superficia di trasferimentu di calore secundariu (fin) allargata, cusì u prucessu di trasferimentu di calore ùn hè micca solu realizatu nantu à a superficia di trasferimentu di calore primariu (placca baffle), ma ancu nantu à a superficia di trasferimentu di calore secundariu. cunducta. U calore di u mediu nantu à u latu d'alta temperatura hè versatu in u mediu nantu à u latu di bassa temperatura una volta, è una parte di u calore hè trasferitu longu a direzzione di l'altitudine di a superficia di l'aletta, vale à dì, longu a direzzione di l'altitudine di l'aletta. , Ci hè una partizione per versà u calore, è dopu u calore hè trasfirutu cunvectivamente à u mediu di u latu di bassa temperatura. Siccomu l'altezza di l'aletta supera assai u grossu di l'aletta, u prucessu di cunduzzione di u calore longu a direzzione di l'altezza di l'aletta hè simile à quella di una barra di guida slender omogenea. À questu tempu, a resistenza termale di l'aletta ùn pò esse ignorata. A temperatura più altu à i dui estremità di l'aletta hè uguali à a temperatura di a partizione, è cù a liberazione di u calore cunvectivu trà l'aletta è u mediu, a temperatura cuntinueghja à diminuite finu à a temperatura media in u mità di l'aletta.